پخش عمده عطر - خرید عمده عطر جیبی و عطر خالص و استند عطر

 

منظور از عطر عمده و پخش عمده عطر چیست ؟

عطر عمده ، پخش عمده عطر ، عمده فروشی عطر ، عمده فروش عطر کلمات کلی هستند که شامل خرید انواع عطر از دید عمومی می باشد.
- گروهی هدف از عطر عمده را خرید عطر عمده خالص یا عطر عمده گرمی می دانند.
- دسته دیگری از جستجو گران این عبارت ، به دنبال خرید عطر جیبی یا عطر خودکاری به صورت عمده می باشند.
- بخش دیگری از افراد منظورشان خرید عمده عطر به صورت ادکلن شرکتی وارداتی ( یا خارجی ) و یا تولید داخل کشور می باشند.



ضرورت خرید رپورتاژ آگهی



چه افرادی به بدنبال خرید عطر عمده یا پخش عمده عطر هستند ؟

معمولا فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها و افرادی که به دنبال فروش و بازاریابی انواع عطر هستند ، از عبارت عطر عمده پیدا کردن مرجعی برای خرید عطر دلخواه خود می باشند.


عموما افرادی که در موتور های جستجو نظیر گوگل عبارت عطر عمده استفاده می کنند ، به دنبال ارزان ترین و بهترین قیمت خرید عطر آنهم به صورت عمده می باشند.


لزوما هدف این دسته از جستجوگران ، خرید عمده عطر نمی باشد و صرفا به دنبال کشف بهترین قیمت و بهترین فروشنده و یا فروشنده دسته اول در بازار عطر می باشند.


خرید عمده عطر خالص

تعداد سایت ها و فروشگاه های اینترنتی که اقدام به فروش عطر عمده از نوع خالص می نمایند ، زیاد است. اکثر فروشنده های عطر عمده خالص در قالب سایت فروشگاه یا در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگراف اقدام به درج آگهی برای انواع عطر های پر طرفدار می نمایند. 


با این حال پیدا کردن بهترین فروشنده از نظر پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت عطر کار دشواری است. تعداد زیادی از فروشنده گان عطر عمده خالص یا عطر عمده گرمی جزء فروشندگان واسطه و دست چندم محسوب می شوند و اکثر فروشنده گان اصلی فروش عمده عطر به طور مستقیم اطلاع رسانی عمومی ندارند.



برخی از فروشندگان عمده عطر خالص در قالب کانال ها و گروه های تلگرامی اقدام به اطلاع رسانی قیمت عطر های خود می نمایند و بعضا اقدام به ارائه لیست قیمت به تفکیک شرکت های سازنده اسانس عطر خالص و معمولا برحسب واحد قیمت دلار و یورو ، می نمایند.


آشنایی با مراکز پخش عمده عطر

یکی از صنوف مرتبط با صنعت عطر و ادکلن ، عمده فروشی ، پخش عمده عطر ، ادکلن و سایر محصولات عطری می باشد. 


لازم است بدانید که تعداد تولید کنندگان اسانس عطر خالص در کل دنیا زیاد است و یک پخش کننده عمده عطر قادر به تهیه و عرضه عطر ها از همه برند ها و شرکت های تولید کننده اسانس عطر نمی باشد.


به همین دلیل اکثر عمده فروشی های عطر ، به طور تخصصی بر روی فروش یک یا چند برند خاص تمرکز می نمایند. 


دلیل این مسئله تنوع عطر ها با رایحه های مختلف بوده و میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای تهیه و عرضه همه برند های عطر تقریبا غیر ممکن است و اکثر مراکز پخش عمده عطر به صورت گلچین شده اقدام به فروش عمده عطر از شرکت های مد نظر خود می نمایند.

 

از کجا عطر جیبی باکیفیت و ارزان بخریم ؟

در پاسخ به این سئوال ، پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی عطر رزا می باشد.


بخش تولید عطر جیبی در فروشگاه عطر رزا ، برای خریداران انواع عطر جیبی ، برحسب کیفیت عطر جیبی از نظر ماندگاری و پخش بو ، درجه بندی و گرید بندی خاصی قائل می شود.


به طور کلی مشتریان عطر جیبی تولید شده در مجموعه عطر رزا ، دو گروه هستند :


- گروه اول ، کسانی که برای مصرف شخصی خود اقدام به سفارش خرید عطر جیبی می نمایند.


- گروه دوم ، فروشگاه های عرضه کننده عطر جیبی شامل فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ، هایپرمارکت ها ، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای


در فروشگاه عطر رزا ، قیمت برای تک فروشی و قیمت خرید عمده عطر جیبی متفاوت است.



درصورتیکه قصد خرید عمده از انواع عطر های جیبی با برند عطر رزا را دارید ، لیست قیمت عمده فروشی عطر جیبی را دریافت خواهید نمود.



به عنوان مثال در این فروشگاه شما قادرید کیفیت عطر جیبی مورد نیاز خود را براساس درصد خلوص اسانس عطر خالص ، تعیین کنید. چراکه هر چه مقدار اسانس خالص عطر در عطر جیبی بیشتر باشد ، ماندگاری و پخش بو در عطر بیشتر می شود.


لذا شما تعیین کننده کیفیت عطر جیبی مورد نیاز خود می باشد. متناسب با کیفیت درخواستی خود قیمت واقعی یک عطر جیبی مناسب شرایط خود را می پردازید.


در فروشگاه عطر رزا ، امکان سفارش خرید عمده یا تک از هر عطر جیبی با درصد خلوص15 درصد ، 20 درصد ، 30 درصد ، 50 درصد و 75 درصد وجود دارد و متناسب با هر درصد خلوص قیمت تمام شده عطر جیبی متفاوت خواهد بود.



خرید عمده و عمده فروشی انواع عطر جیبی

لازم است بدانید که عطر جیبی بر اساس حجم شیشه یا ظرف تقسیم بنده های مختلفی دارد.


به طور کلی حجم عطر جیبی شامل اندازه یا حجم های مختلفی از جمله 6 میل ، 8 میل ، 9 میل ، 10 میل ، 12 میل ، 15 میل ، 18 میل ، 20 میل ، 22 میل ، 25 میل ، 30 میل ، 35 میل ، 40 میل ، 50 میل ، 55 میل ، 65 میل ، 70 میل ، 75 میل ، 90 میل ، 100 میل ، 125 میلی لیتر می باشد.

تقسیم بندی حجم عطر جیبی ذکر شده متناسب به حجم شیشه یا ظرف عطر جیبی دسته بندی می شود. با این حال حجم بالای 40 میل یا 40 گرم به عنوان عطر جیبی تلقی نمی شود و صرفا حجم های کمتر از 40 میل جزء دسته عطر جیبی می باشد.



پخش عمده برای خرید عمده استند عطر جیبی

متناسب با حجم شیشه یا ظرف عطر جیبی ، استند های عطر جیبی از نظر تعداد عطر های جیبی داخل هر استند متفاوت می باشند.


معمولا عطر های جیبی با حجم کمتر از 25 میل ، دارای استند های 8 عددی ، 10 عددی ، 12 عدد ، 15 عددی ، 16 عددی ، 18 عددی ، 20عدد ، 22 عدد ، 24 عددی ، 25 عددی ، 30 عددی ، 35 عدد ، 40 عددی ، 50 عددی و حتی استند عطر 100 عددی طراحی و عرضه می شوند.

معمولا عطر جیبی خودکاری که دارای حجم 6 میل ، 8 میل ، 9 میل ، 10 میل یا 12 میل دارند ، دارای استند های عطر با تعداد بیشتری می باشند.



قیمت پخش عمده عطر جیبی از نظر کیفیت

در بازار عمده فروشی عطر جیبی ، متناسب با کیفیت و ماندگاری عطر و میزان استفاده شدن از اسانس عطر و عطر خالص در هر عطر جیبی ، قیمت های مختلفی وجود دارد.


به طور کلی اکثر عطر های جیبی ارزان قیمت ، دارای کیفیت و ماندگاری کمتری می باشند و یقینا مقدار خلوص عطر خالص یا اسانس خالص عطر در این گونه از عطر های جیبی کمتر بوده و تولید کنندگان در قیمت گذاری برای خرید عمده ، قیمت کمتر و ارزان ترین اعلام می نمایند.


لازم به ذکر است که تقریبا در اکثر عطر های جیبی ارزان قیمت ، درصد خلوص عطر خالص کمتر از 10 درصد می باشد.


متاسفانه از آنجائی که تنوع برند های اسانس عطر خالص به لحاظ کیفیت و ماندگاری بسیار بالا می باشد ، عموما تولید کنندگان عطر های جیبی برای کاهش هزینه های تولید و کاهش قیمت خرید عمده عطر ، از اسانس های ارزان و با کیفیت پایین استفاده می نمایند.


به طور مثال ، اگر هزینه تولید عطر جیبی 8 میل یا 9 میل کمتر از 10 هزار تومان ، محاسبه شود ، بیانگر پایین بودن کیفیت عطر جیبی یا عطر خودکاری خواهد بود.


و در مثال دیگر اگر هزینه تمام شده عطر جیبی با حجم بالای 30 میل ، کمتر از 30 هزار تومان محاسبه شود ، دلیل بر پایین بودن کیفی عطر جیبی یا عطر خودکاری خواهد بود.


انواع عطر جیبی از نظر نحوه تولید

عطر های جیبی به لحاظ تولید به دو دسته کلی نقسیم می شوند.


- تولید کننده عطر جیبی شرکتی : تولید کننده عطر جیبی شرکت تولید داخل و عطر جیبی وارداتی که در خارج از کشور تولید شده است.


- تولید کننده عطر جیبی دست ساز یا دست ریز : این دسته شامل تولید کنندگان داخلی می شود که بر اساس تجربه و علاقه مندی نسبت به تولید و عرضه عطر جیبی متناسب با بازار هدف خود ، اقدام به تولید عطر جیبی و عرضه آن در بازار عطر می نمایند.


از دیدگاه کارشناسی ما ، لزوما همه عطرهای جیبی شرکتی و وارداتی دارای کیفیت قابل قبول نمی باشند و در برخی موارد عطر جیبی دست ساز ممکن است دارای کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با عطر جیبی شرکتی یا وارداتی داشته باشند.



راهنمای خرید عطر جیبی

بهترین روش برای خرید یک عطر جیبی با کیفیت از نظر خط بو ، پخش بو و ماندگاری عطر ، استفاده از تجربه خریدران مختلف عطر های جیبی می باشد.


پیشنهاد کارشناسی ما در مورد خرید عطر جیبی با کیفیت ، خرید عطر دست ساز با درصد خلوص مد نظر خریدار می باشد. به عنوان مثال اگر به دنبال خرید یک عطر با ماندگاری قابل قبول هستنید ، بهتر است از فروشنده یا تولید کننده عطر جیبی بخواهید تا حداقل 40 درصد ، اسانس عطر خالص در تولید عطر جیبی سفارشی شما ، استفاده نماید و یقینا قیمت تمام شده این عطر جیبی سفارسی ( یا عطر دست ساز یا دست ریز ) بالاتر از قیمت دیگر عطر های جیبی موجود در بازار تمام می شود. ولی شما با رعایت این مسئله ، به عنوان مصرف کننده عطر ، هزینه استفاده از عطر جیبی با کیفیت قابل قبول می پردازید.



خرید عطر جیبی عمده ( پخش عمده عطر جیبی )

خریدران عمده عطر جیبی دو دسته هستند.


- دسته اول فروشندگان عطر جیبی که قیمت مناسب یا به دنبال ارزان ترین قیمت عطر جیبی هستند و کیفیت عطر چندان برای این دسته از فروشندگان مطرح نیست.


- دسته دوم فروشنده گان عطر جیبی که به دنبال کیفیت قابل قبول با قیمت مناسب می باشند.


لازم به توضیح است اکثر تولید کنندگان عطر جیبی ، تولیدات خود را در گرید های مختلف از نظر کیفیت و با برندهای مختلف در بازار عطر عرضه می نمایند.



انواع عمده فروشی عطر خالص

متناسب با حجم سفارش خریدار عطر خالص ، قیمت ها و مراکز خرید عطر عمده متفاوت می باشد. بر همین اساس عمده فروشان عطر خالص یا اسانس عطر نسبت به حجم خرید لیست قیمت مختلفی به مشتریان خود ارائه می دهند.


اکثر عمده فروشان اقدام به راه اندازی فروشگاه جداگانه برای خرده فروشی عطر خالص یا اسانس عطر می نمایند و برای مشتریان خرید عمده عطر ، لیست قیمت جداگانه ارائه می دهند.


لیست قیمت خرید عمده و پخش عمده عطر خالص

در بیشتر لیست قیمت های اعلامی از سوی فروشندگان و عمده فروشان عطر خالص ، قیمت های بر اساس دلار و یورو اعلام می شود.


معمولا در لیست قیمت عمده عطر خالص ، براساس 50 گرم یا 100 گرم و بیشتر از این حجم از خرید عطر خالص ، قیمت های اعلام شده متفاوت می باشد.



یعنی بر اساس حجم خرید عمده عطر خالص ، قیمت های مختلف ارایه می گردد.


از طرفی لیست قیمت عمده هر هر عطر بر اساس شرکت سازنده اسانس عطر خالص متفاوت است.


در کشور ما تعداد زیادی واردکننده و پخش کننده عمده عطر خالص و اسانس عطر براساس شرکت های سازنده اسانس عطر خالص خارجی وجود دارند که تعداد کمی از آنها نمایندگی قانونی داشته و اکثرا به صورت متفرقه اقدام به واردات عطر خالص از کشور های مختلف از جمله پاکستان ، عراق ، هندوستان ، اسپانیا ، ایتالیا ، آلمان ، امارت و کشور فرانسه می نمایند.



تنوع قیمت عطر عمده از نظر کیفیت عطر خالص یا اسانس عطر

تقریبا در همه محصولات شرکت های تولید کننده اسانس عطر خالص ، گرید بندی و رتبه بندی های نسبتا یکسانی برای فروش عطر خالص وجود دارد.


گرید L  اسانس عطر خالص : پایین ترین کیفیت اسانس عطر را شامل می شود. اسانس عطر یا عطر خالص با گرید L یا گرید Low به لحاظ پخش بوی و ماندگاری و مشابه بودن بوی عطر خالص با عطر ادکلن اصل ، کیفیت کمتری دارد.


گرید H یا گرید HI : معمولا اسانس عطر خالص با این گرید نسبت به عطر های گرید L از کیفیت بالاتری به لحاظ ماندگاری و خطر بود در مقایسه با عطر ادکلن اصل یا اورجینال دارند.


گرید T یا گرید TOP : این گرید یا رتبه بندی بیانگر بالاترین کیفیت اسانس عطر خالص نسبت به گرید های دیگر را دارد و قطعا قیمت خرید این عطر خالص یا اسانس خالص عطر بسیار بالاتر و گرانتر از سایر گرید های می باشد.


با این حال گرید بندی های تعیین شده در مقایسه با محصولات هر کدام از شرکت های تولید کننده اسانس خالص عطر دارای اختلاف های کیفی از نظر ماندگاری و خط بو در مقایسه با عطر ادکلن اصل یا ارجینال می باشد.


مثلا ممکن است گرید Hi یک عطر خالص از یک شرکت نسبت به گرید L از شرکت تولید کننده اسانس عطر دارای کیفیت پایین تری باشد.


لذا اکثر خریدران عمده عطر و تولید کنندگان ادکلن ها ( اعم از تولید کننده ادلکن شرکتی ، ادکلن جیبی ، و فروشنده عطر خالص یا اسانس خالص )  برحسب تجربه مقایسه بهتری نسبت به گرید های هر عطر و شرکت تولید کننده آن عطر خالص دارند.



نحوه خرید عمده عطر

متناسب با حجم درخواستی شما ، پیشنهادات مختلفی از نظر انتخاب فروشنده عمده عطر وجود دارد. به طور مثال اگر به دنبال خرید 50 گرم عطر خالص هستید انتظار دریافت تخفیف قابل توجه از عمده فروش نداشته باشید و معمولا در بازار عمده فروشی عطر خالص ، قیمت های مناسب بر مبنای خرید بالای یک کیلو ، تعیین می شود.


معرفی برخی از سایت های پخش عمده و عمده فروشی عطر

در این بخش لینک برخی از سایت هایی که اقدام به عرضه خدمات پخش عمده و عمده فروشی عطر می نمایند ، معرفی می گردد.


لازم است بدانید که قیمت های اعلامی از سوی سایت هایی که در لیست زیر معرفی شده اند ، حداقل قیمت قابل شناسایی برای خرید مناسب عطر خالص و عطر جیبی و ادکلن نمی باشد و در صورت نیاز به کسب مشاوره و دریافت لیست قیمت واقعی و مناسب متناسب با شرایط خرید خود ، میتوانید با شماره تماس 09920492297 تماس حاصل فرمایید.



لیست برخی از سایت های فروش عطر جیبی ، عطر خالص ، ادکلن و ملزومات عطر و ادکلن نظیر یشیشه عطر



1- خرید عمده عطر در سایت آنلاین روز

2- خرید عمده عطر و اسانس - فروش اسانس خالص و اصل از سایت بهین عطر

3- فروش عمده عطر و ادکلن اصلی و طرح اصل و شرکتی در سایت کف بازار

4- پخش عمده عطر گرمی در سایت آرایشی عمده ماهتیکا

5- خرید عمده اسانس های لوزی سوئیسی در سایت عطرسان

6- فروش عمده اسانس در سایت عطر فرید

7- خرید عمده عطر و اسانس لوزی - جیودان در فروشگاه حسی نو

8- پخش عمده عطر و تولید ادکلن در فروشگاه آنلاین پخش عطر

9- خرید عمده اسانس باکیفیت در سایت عطر وفایی

10- پخش عمده عطر گرمی در سایت عطر خلفی

11- عطر و ادکلن در وبسایت عمده فروشی بازار صالح آباد

12- شیشه خام عطر | پخش عمده عطر | عمده فروش عطر - عطر و اسانس در سایت عطریات پدرخواننده

13- پخش عطر لوزی عمده عطر ژین کردستان

14- پخش عمده عطر و ادکلن - فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن ماندگار

15- پخش عمده عطر و ادکلن اورجینال از سایت اونس

16- خرید عطر گرمی عمده

17- فروش و پخش عمده عطر و ادکلن های شرکت اسکلاره با بهترین قیمت در سایت سورماتیک

18- پخش عمده عطر و ادکلن در سایت لوازم آرایشی عمده نیل

19- گالری عطر تهران (@gallery_atr_tehran)

20- گالری پخش عطریات شمیم💎 (@atriatshamim)

مراجعه به صفحه عطر جیبی مردانه و زنانه

 


نماد اعتماد فروشگاه اینترنتی عطر رزا